SLÁGER FM

Beköszöntött az ősz, azt tapasztaljuk, hogy mindenki a környezetünkben kicsit nyomottabb, mint szokott, ezért a Sláger Reggel műsorvezetői arra gondoltak, hogy hallgatók segítségével létrehoznak egy feladatlistát arról, hogyan tehetjük magunkat boldogabbá a következő 30 napban!

Egy 30 napos kihívás nyilván nem váltja meg a világot, de rákényszerít, hogy elindítsunk valamit. Azért 30 nap, mert állítólag, a pszichológusok szerint ennyi idő kell ahhoz, hogy új szokásokat vegyünk fel.

A listához Petra, Csabi, Sanyi és Norbi és hozzátett, de a hallgatói SMS-ek és a Facebook kommentek is nagyban hozzájárultak a lista elkészültéhez.

Íme, a Sláger Reggel 30 napos boldogság kihívása:

1: Depi ellen játsszunk medvéset! Együk tele magunkat, bújjunk el egy barlangba, és aludjuk át a telet.

2: Segitsünk pár forinttal az út szélén álló hajléktalanoknak. Ne csak nekünk, nekik is legyen picit jobb napjuk.

3: Hallgass minden nap legalább egyszer Sing-Sing dalokat! - természetesen lenémítva.

4: Szemezgess a Petra képei közül, különösképpen a bikinis képei közül.

5: Kezd mosolyogva a napot! Nézz bele a tükörbe, és mosolyogj egyet és kívánj szép napot magadnak!

6: Színház, mozi, hangverseny, társasjáték, zenehallgatás, forraltbor, kirándulás, olvasás.

7: almát szedni az őszi napsütésben.

8: Én egy kedves ismerősömtől átvett ötletet követek, 100 happy days néven. Minden nap 100 napon át kiragadunk egy-egy pillanatot vagy akár apró kis eseményt, mozzanatot, ami jó volt abban a napban. Jó kis motivációs és naplezáró játék.

9: Sokat a szabadban lenni, sportolni, kerülni a magányt, és üvölteni ha úgy jól esik.

10: Napi egy füstölő gyújtása.

11: Hallgasd meg a kedvenc dalaidat.

12: Menj el táncolni.

13: Hallgass meg egy podcastot.

14: Menj el kirándulni.

15: Fess valamit.

16: Kapcsolj ki!

17: Masszázs.

18: Pihenj egy kicsit.

19: Bókolj valakinek.

20: Élvezd a természetet.

21: Gyakorold a jógát.

22: Süss sütit.

23. Menj el egy múzeumba.

24: Tölts el egy napot a családoddal.

25: Menj egy új kávézóba vagy étterembe.

26: Nézz meg egy filmet.

27: Pihenj legalább 30 percig.

28: Gondozd a kerted.

29: Meditálj 10 percig.

30: Feküdj le 30 perccel a szokásosnál.